The show must go on

Just nu har spelar Anto lite poker och jag har Queen-kväll med spotify och mina hörlurar.
Jag är inget comitted fan direkt men min mamma var det, det är faktiskt tack vare Queen som jag finns till. Jag är uppväxt på Queens musik och när jag var liten bebis hade jag en Queen låt som favvolåt och ville kramas med pappa så fort den var på.

Ibland lyssnar jag gärnet på Queen och tänker på min vackra mamms, gråter en skvätt och skrattar desto mer. Plus i kanten att deras musik är grym.
Det plågar mig dagligen att vårat älskade pyre i magen aldrig kommer att få träffa sin underbara mormor. Det känns inte lika roligt då, men jag vet att hon är med ändå och är överlycklig, och förmodligen lite orolig och mamma-Maja aktig.

Oslagbara du.


My soul is painted like the wings of butterflies,
Fairy tales of yesterday, will grow but never die,
I can fly my friends.


Kommentarer
Postat av: Fiii

Du är utmanad =) Kolla min blogg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback