Tittut!

Idag har jag bokat tid på Tittut's Ultraljudsklinik, den 12 januari. Låångt kvar men det ska helst vara efter v25 och jag vill vara säker på att det blir bra bilder :) vi ska göra ett 3D/4D ultraljud som är 45 min långt som vi får på dvd, vi får även massa mera foton och om vi inte får reda på könet på tisdag så får vi det då.
Längtar massor! Då får vi se hur bebisen ser ut i ansiktet osv, coolt, skitdyrt såklart men jag tycker det är värt det.

Nu är Anto och spelar bandy och jag gör mat, pasta och köttbullar andra dagen i rad, dåligt med fantasi här. Har varit hos tvillingarna ett par timmar, städat och diskat här hemma osv.

Har inte så mycket mera roligt att komma med idag, längtar till fredag!

Kommentarer
Postat av: lotta

Friday it is !! :D

2009-11-10 @ 20:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback