Vart tar allt vägen?

Är det bara för att jag är 'sjukskriven' och går hemma som dagarna rinner iväg eller är det så för er också? På ett sätt går dagarna låångsamt och det känns inte som att jag gör så mycket nytta, men ändå så försvinner dagarna otroligt fort.
Idag sov jag till 12, helt sjukt hur jag kan sova så länge om nätterna. Jag somnade på rygg med ena handen på min lilla bebismage och vaknade exakt likadant, så mysigt.
Sen tog jag och Julia en jättelugn morgon/lunch, sen gick vi en långpromenad till Slussen, men när vi kom hem hade det redan hunnit bli mörkt, så tråkigt.
Vi har ätit lite pizza och sett Ensam mamma söker, nu har Julia åkt hem och jag ser på film. Har slagit upp balkongdörrarna och tänkte fylla lägenheten med kall höstluft innan jag lägger mig med min bok. Är redan trött så jag somnar säkert inte allt för sent.

Imorgon kommer Anto hem, skönt! Jag ska tvätta innan han kommer. Äntligen börjar jag känna att jag mår bättre, huvudvärken är fortfarande grymt jobbig, men bara jag tar det lugnt, inte stressar eller anstränger mig så går det ganska bra.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback