Watch out!

Jag är glad för att jag är ledig idag, jag är på riktigt uselt humör. Alla dessa hormoner kombinerat med någonting argsint hos mig är inte roligt!
Anto och jag har bråkat i omgångar hela dagen, tjurat ihop på varandra sen blivit sams, mest om ingenting alls, tex vem som ska gå ner till tvättstugan.
Känner mig allmänt arg på allt och alla och idag är nog ingen bra att prata i telefon eller så, för tro mig, idag har jag hittat anledningar att vara arg på alla jag känner, jag längtar bara tills dagen är över.. Anto ska åka och träna bandy snart.

Vi har städat lite och tvättat idag, tagit en långpromenad för det var riktigt fint väder. Lite över en timme orkade jag sen sa mina höfter upp sig, haltade mig hem sista biten och sen vart det massor med vila, vår lilla tjej har varit, som jag, ganska lugn idag, kände henne lite förut och Anto är avis att han inte känner, hihi.

Både jag och Anto har verkligen fastnat på namnet Elise, jag tycker det är fint :) får se om vi kan hitta lite andra också eller om hon väljer namn själv när hon kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback