Weekend

Morgon morgon, är skapligt pigg och hungrig. Paret Stern/Carlsson verkar dock inte ha några planer på att gå upp det närmstta decenniet.
Men jag roar mig själv så bra med min lilla dator, har sett första avsnittet av Robinson, älskar Robinson, riktigt nördprogram :)

Idag ska jag åka hem till Sthlm, ganska skönt att träffa Anto och att sova i min egna säng. Jag är lite mer kinkig med sånt nu, det gör ont i magen och bäckenet på nätterna och jag vill gärna vrida och vända och gå upp när jag vill!

Igår rensade vi i alla mammas gamla saker som är kvar från lägenheten, duktigt mycket med prylar. Det var inte alls så jobbigt som jag trodde att det skulle vara det var ganska roligt att se allt, det är som ett helt annat liv som man har glömt att man hade, men vi slängde massa med saker som vi inte vill ha, har typ 5 flyttkartonger kvar som är mina nu.

Sen gick vi en sväng på stan, jag, Lotta och Hanna. Det är inte så roligt att köpa kläder nu för jag vet att jag inte kommer kunna ha dom på länge, men några tröjor och en ny halsduk hittade jag i alla fall. Är i desperat behov av nya mamma jeans, på TopShop har dom underbara kläder, hoppas att jag kan hitta ett par svarta jeans där.
På kvällen var vi ute och käkade grekisk mat, gott vare :) sen var vi på bio och såg 2012, den va sämst!! Jag somnade flera gånger och man visste ju hela tiden att dom skulle klara sig.. totalt värdelös film.

Innan jag åker hem idag har jag 2 saker att avklara, äta pizza från Duvkullen och se novemberljusen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback