15+2

Så långt är jag gravid nu, och 10 av dom veckorna har jag mått dåligt på ett eller annat sätt. Jag vet att jag klagar mycket men det känns som att jag inte kan göra annat för jag mår inte bra.
Jag har pratat med båda mina underbara chefer/arbetsledare som tycker att jag ska försöka få en sjukskrivning i ett par veckor så att jag slipper känna mig stressad över att komma tillbaka till jobbet hela tiden. Det är lite speciellt att jobba som jag gör, i familjer, man vet hur knepigt det blir för dom när man är borta och det är inte som att jobba på tex. Coffehouse där man bara kunde ringa sig sjuk utan dåligt samvete.
I alla fall så har jag dom underbaraste familjerna att jobba i, kommer sakna dom grymt mycket när jag blir mamma ledig.

Idag har jag bara gjort ingenting, tog en lång varm dusch och sen legat i sängen och soffan och vilat. Jag har fått feber igen och det känns skitdåligt, känner mig uppgiven och väldigt ledsen.
Imorgon bitti ska jag ringa min barnmorska och VC..

Jag är ledsen alla mina babes som har ringt att jag inte svarar men jag är helt slut och skulle säkert bara gråta i telefon. Love you.


Kommentarer
Postat av: hunnet

Hoppas det går bra imorrn kajsi, vill att du ska bli frisk nu, du har fått ditt med sjukdomar för ca 2år framåt. Miss youuuuuu, PUSS!!

2009-10-25 @ 22:04:15
Postat av: Lotta

Ring när du orkar! Krya på dig hjärtat! pussar

2009-10-26 @ 16:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback