At my place

Just nu är det lycka - jag har köpt nya Guitar Hero spelet, Anto tyckte att jag fick unna mig det eftersom att jag slapp betela ny försäkring till min älskade dator som jag hämtade ut idag. Så då gjorde jag det :) Lotta sitter för tillfället och lirar skööna låtar och jag sitter med Eee i knät, underbart att ha tillbaka datorn!

Igår när Lotta kom så gick vi en sväng på stan och sen åt vi lunch, efter det åkte vi hem till mig och hängde lite, Anto och Mattias kom också, sen gick vi ut och käkade alla fyra innan dom skulle på NHL matchen. Jag och Lotta åkte hem och hyrde film, Kenny Starfighter :D och Barnhemmet, himla läskig film!
Sen somnade vi gott, tills 04:49 när killarna kom hem, jag har nog aldrig sett min kära sambo så onykter, hjälp! Han var som ett litet barn, vad gör man? Skrattar åt honom och till slut blir arg när han aldrig håller käft! Men det fick han äta upp imorse när han mådde som en rutten banan och vi var tre stycken som hånade honom ;D

När vi äntligen hade släpat upp Anto så åkte vi in till stan, hämtade ut min dator, åt lunch på Kungshallen, sen skulle jag till Apoteket för att hitta en migrän medicin för gravida, nässpray och halstabletter.
Inte så lätt som man kan tro! Ingen migrän medicin som finns får jag äta, (tänk på de innan ni avlar Hanna ;), jag får inte ha vanlig nässpray utan det måste vara utan konserveringsmedel, skit dåligt eftersom Otrivin är den bästa. Men halstabletter är väl ett säkert kort? Tänkte köpa Zyx eller vad dom heter, typ värktabletter för halsen - inte en chans hade jag! Knappt Strepsils fick jag köpa.. suuuck, men det fick jag till slut, och Alvedon (inte Irpen, Panodil eller Ibumetin, Treo osv)
Lättare sagt än gjort att vara sjuk och gravid!

Innan vi åkte hem köpte vi som sagt GH 5 och kanelbullar eftersom det är kanelbullens dag :) så ikväll blir det nog mest mys!
Imorgon åker Lotta hem, sugit. Anto åkte till Lysekil idag, men det blir helt okej med lite ensamtid!

Nej vi måste nog kila ut och handla, verkar som batterierna i min GH Gitarr är slut, shit kaos!

Psst, ajaj ont i halsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback