Bakom Västerbron går solen ner i rött

Passande låtrad när jag ser Västerbron från mitt fönster, en av Stockholms finaste utsikter om man står på mitten!
Jag har fått lite LW nostalgi senaste veckan och bara lyssnat på gamla album, härligt. Jag har så otroligt mycket minnen och känslor kopplade till hans musik, har ägnat flera timmar åt att bara ligga och lyssna och känna och minnas allt, det är mycket roligt och mycket sorgligt, det känns som ett helt annat liv.
På tal om Lasse så tycker jag att hans nya album inte är speciellt bra, tyvärr. Plus att vi ska på Hovet i höst och se honom, alltid härligt :) ska försöka gå i Linköping med mina brudar också!

Just nu ligger jag och lyssnar på Vatten under broarna och vilar - min barnmorska ville absolut inte att jag skulle jobba nu när jag har varit sjuk och troligtvis haft svininfluensan, men jag jobbade igår. Säckade nästan ihop på jobbet, va sjukt jobbigt, så jag åkte hem tidigare och jag har inte jobbat idag heller. Jag vill bli helt frisk och pigg nu, jag är lite nojjig för lunginflammation eller liknande, är bara i vecka 15 men jag är redan en riktig hönsmamma.
Jag kan tycka att det är okej att äta rött kött någon gång, lite ädelost eller sushi, det är mänskligt, men sjukdomar är jag desto mer orolig för, jappjapp.

Min älskling kom hem igår, ååh det var så mysigt! Äntligen :) vi hade jättemysigt och han är världens bästa när jag mår dåligt, finaste. Nu är han och tränar och jag ska snart göra mat, älskar sambo-liv även om jag blir lite trött på honom ibland!

Imorgon bitti ska jag till Julias skola och klippa och färga håret, ska klippa av lite, det har blivit så himla långt! Har längtat efter det i flera år, men när det väl är långt så är det sjukt tråkigt för man kan inte göra något roligt med det. Ska även färga lite mörkare, ljusljus brunt typ.
Sen ska jag förhoppningsvis hämta tvillingarna, mina hjärtan, saknar dom när jag är hemma så länge. Men jag ska ta de luuuugnt, så det blir ingen lekpark, dom blir lätt lite galna då, i alla fall my man Alexander, eller va säger du Julia? :D

Nej, dags för mig att ringa mina damer och sen göra pad thai!

Psst, med risk att tjata på om gravidsaker (?) så är det sjukt hur mycket som ändras, jag trodde halvt om halvt på det men jag märker massa saker; jag är sjukt torr på hela kroppen, måste smörja in mig hela tiden, fett hår, extremt känsliga kräks-reflexer, snorig/täppt hela tiden plus att mina bröst är enorma! Undra vad som kommer härnäst..

Kommentarer
Postat av: siss

MIN MIN MIN MIN MIN MIN MIN!!!! :@

2009-10-13 @ 22:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback