Clean,clean,clean!

Redan igårkväll bestämde jag mig för att städa lite ordentligt idag, ni vet rensa ur lådor och garderober, mm. Så jag tog en sovmorgon och sen började jag städa, det tog 3h kanske, och när Anto kom hem och jag nästan var klar så höll jag på att både kräkas och svimma av ansträngning. Så sen 3 idag har jag legat däckad i sängen, det känns inte så kul.
Det är jättefint här hemma i alla skrymslen och vrår men jag blir arg på mig själv som inte kan städa ett par timmar utan att vara helt utslagen en hel dag efter det. Vad jag än gör så funkar det ju inte.
Imorgon är mitt mål att ta en lång men långsam promenad och tvätta och att efter det fortfarande ha energi kvar.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback