Dåliga 'boys'

Jag och Julia sitter och ser på fotbollen, som resten av Sverige antar jag. Rätt tråkig match, känns som att Danmark kommer vinna, tvärr.
Jag hängde lite på Julias jobb innan vi åkte hem till mig, och världens läskigaste sak hände oss! Zombie Walk var i Stockholm idag, jag hade ingen aning om vad det var men helt plötsligt kom det en massa 'zombis' utklädda på olika sätt, dom var lätt 1000 stycken och det tog aldrig slut och det var som att vara med i en skräckfilm, dom kastade sig mot skyltfönstret, drog med blodiga händer och var helt hemska, jag, Anna och Julia var livrädda och ensamma i affären, IDIOTER!

Såhär såg dom ut
http://farm4.static.flickr.com/3610/3579547854_204d307142_m.jpg

Ischlopischlo!!
Efter den här dramatiska händelsen så åkte vi hem, köpte sushi och chips och såg en repris av Ensam mamma söker innan matchen. Och jag måste säga att vi är riktigt dåliga på att vara 'boys', vi glömmer att titta på matchen och sitter och tjattrar om massa andra saker bara.
Hon ska sova här, imorgon är det söndag. Har inga speciella planer, ska tvätta lite för att Anto kommer hem på måndag. Sen ska jag försöka göra mig av med den här hostan som gör mig gaaalen!

NIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback