Don't push it!

Det är en fras som jag numera ofta använder, mitt humör är helt galet och kan vända på en sekund. Då är det inte alltid det bästa att ha en sambo som älskar att reta mig tills jag blir galen och slänger fjärrkontrollen i golvet, för tro mig, det händer!
Jag är lite som en tickande bomb, blir arg eller ledsen direkt, jag gråter till Vänner och Biggest Loser numera, what's up with that? Och jag blev galen på Anto imorse för att han tog för mycket tvättmedel i tvättmaskinen, hjälp!

Jag håller på att tvätta lite, ska snart ta en lång dusch och pigga upp mig med lite ansiktsmask och scrub. Sen ska jag hämta alla barn på fritids/dagis och hitta på något ett par timmar innan jag ska på hockey med Anto och några kompisar.

Japp, usch jag är på så dåligt humör, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback