Du fattas

Hjälp vad jag saknar Hanna, sjukt mycket. Hon måste komma hit snart, det var flera månader sen vi sågs sist. Världens bästa, speciellt nu, jag vill bara hjälpa. Damen är helt fucking drop dead lovely!


Idag är jag trött, har sovit hos tvillingarna inatt, väldigt lite kan tilläggas. Sen har vi varit på Junibacken med 4 barn hela dagen, jisses! Skönt att komma hem :) jag och älskling köpte sushi och nu ser vi på hockey och film samtidigt.
Kommer nog slockna tidigt ikväll, imorgon är det en familjemiddag på Rice inplanerad, sen vet jag inte vad som händer :) Ensam mamma söker gaddamn!

God kväll

Psst; sötaste hunden någonsin Millan har gjort mamma sällskap i himlen nu. Så tråkigt, hon var verkligen speciell och världsbäst, även om hon skrämde slag på mig första gången vi sågs för massa år sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback