Ett steg tillbaka

Det känns som att min hälsa tar ett steg bakåt i sina framsteg, är snorigare än någonsin och hostar som en galning, suck.
Jag har haft mina tvillingar några timmar idag, smått galna börjar dom bli kan jag säga, herrejisses vilket liv det kan bli när dom börjar bråka om ett gosedjur eller en nappflaska, då tar jag time-out :) nej dom är så duktiga på att göra saker själva nu när jag inte mår så bra, snart 2 år och dom är guld värda!
Imorgon ska jag och Julia sova där med alla barn, vi ska mysa och se på Idol och på lördag ska vi till Junibacken och ha en heldag med alla 3 ligisterna. Camilla och Seppo ska åka på SPA över natten och få liten egen tid, min idé, so nice :)

Jag och Anto var ute och tog en promenad i solen idag, jag har fått en stor portion gravid-hormoner i och med vecka 15 och började gråta när Anto inte ville köpa samma barnvagn som jag, haha. Nu känns det jättelöjligt men jag kan bli ledsen på 5 sekunder för ingenting.

Igår fixade Julia och Anna mitt hår på salongen i deras skola, jag är INTE nöjd, dom får en ny chans imorgon kväll! Just nu är det kort och grått, typ.. känns bajs.

Nej nu är det te och säng time med min älskling!

Psst, jag har gjort en grym pad-thai ikväll och jag saknar Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback