Jag får liksom ingen ordning

Idag är en lite bättre dag, mår fortfarande inte bättre fysiskt, snarare sämre. Det blir inget jobb på måndag, jag ska försöka få komma till min barnmorska och kolla att allt är okej, ska även till VC och ta prover osv. Sen måste jag bli helt frisk innan jag börjar jobba igen, för bebisens skull. Skulle aldrig förlåta mig själv om något gick fel under graviditeten för att jag överansträngde mig.
Känner mig rätt uppgiven för jämnan nu för tiden och vet inte riktigt vad jag ska göra, det känns jobbigt helt enkelt.

Jag tog en sovmorgon så länge som min hosta tillät, sen nördade jag YouTube med massa roliga Vänner klipp, jag är verkligen en sucker för den serien, har sett alla avsnitt otaliga gånger och kan dom flesta utantill men tycker fortfarande att det är lika bra = NÖRD!

Sen åkte jag till Gamla Stan och joinade i affären/sjukstugan. Jag och Julia drog till närakuten efter det med hennes öra och fixade penicillin, inhandlade ett gäng skvallertidningar, åkte hem till östermalm och gjorde massa scones och varm choklad.
Våran plan från början var middag ute och sen gå på bio men det här blev minst lika bra. Vi har sett en film och sitter och degar i soffan.
Jag ska åka hem om ett tag, Anto är ute ikväll så han kommer väl någon gång inatt och väcker mig som han brukar när han är lite på lyset, oftast får jag en cheeseburgare upptryckt i ansiktet, inte så trevligt.

Jaja, vad ska jag säga, det blir inte roligare än såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback