Julmust!

Vad glad jag blev när jag såg att det fanns julmust på affären! Snacka om små glädje ämnen, men nu när jag är hemma så är jag inte ens sugen på det.

Idag har jag varit hos vårdcentralen, måste säga att jag tycker att dom är sämst, dom hjälper aldrig, det är alltid ;"gå hem och vila, ring om det blir värre", suck.. Jag fick ingen sjukskrivning på långa vägar, jag fick hostmedicin och ta blodprover.
Om det inte blir bättre, och beroende på vad proverna säger såklart, så tänkte jag gå till en privat läkare istället och försöka bli sjukskriven.
Efter VC åkte jag till Julia, som också är sjuk, vi åt lunch ihop och låg sen i sängen och nördade Vänner bloopers, livet på en pinne! Sen fick jag en brun-utan-sol av henne, lånade en bok och åkte hem.

Imorgon ska jag till en barnmorska, inte min för på deras mvc hade dom inte ultraljudsgrej, så jag ska till gamla stan och göra undersökning och ultraljud. Jag är sjukligt nervös och tänker på alla saker som kan vara fel.. usch. Jag hoppas och tror innerst inne att allt kommer vara bra.

Jaja, nu ser jag på Grannfejden, ska läsa lite i min bok och sen sova hela natten med hjälp av hostmedicinen förhoppningsvis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback