LYCKA!



Det här är vårat lilla pyre i vecka 16, idag var vi på ultraljud för att se om allt var bra eftersom att jag har mått så dåligt så länge och på sista tiden har det verkat som att bebisen inte har mått så bra.
Men den var helt vild, när vi började titta så låg den stilla, så sött så, sen vart den heelt galen, vinkade och sparkade allt den kunde, läkaren tyckte också att den var ovanligt vild av sig, haha!
Det var helt underbart och fantastiskt att se barnet, det kändes så overkligt och bra att se att det verkligen var en liten där inne, att den lever och mår bra. Det känns mera verkligt nu, speciellt för Anto, vi var helt tagna och tårögda när vi gick därifrån och jag ringde i stort sett alla jag kände för att berätta det.
Vi ska göra ett mer 'ordentligt' ultraljud om exakt 3 veckor, alltså i vecka 19, då får vi förhoppningsvis se vad det är för kön, jag vill verkligen veta det.

Efter UL åkte jag till Julia, hämtade ut ett paket på posten från Mama Mio med oljor och krämer för att förebygga bristningar och förbereda huden på att töja sig ordentligt. En för magen och en för brösten, den ska tydligen vara riktigt bra så jag hoppas på det!
Sen hade jag också fått en bok av en vän till Gunsan, Ett barn blir till, det är så underbara bilder i den, jättefin verkligen. Brev från mormor och morfar hade jag också fått, söta dom.

Jag och Julia gjorde stuvade makaroner till middag och kollade på gamla Eva och Adam avsnitt, underbart. Jag har verkligen haft en underbar dag idag, jag har fått så mycket energi!
Nu när jag kom hem kände jag verkligen hur trött jag är, jag ska vara hemma den här veckan ut så får vi se nästa vecka.
VC ringde förut och jag hade inte så bra blodvärden och infektioner, så jag ska tillbaka om en vecka och ta nya prover och testa lite andra saker.

Nu ska jag mysa med min älskling, vi är såå glada!

Kommentarer
Postat av: hanaboi

HAPPYFACE!! jag tror det är en liten babygirl.

2009-10-27 @ 23:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback