Maternity clothes!

Inatt vaknade jag med ögoninflammation, extremt äckligt när man knappt kan öppna ögat, isch! Så jag sov inte så jättebra.
Men jag började inte jobba förän 4 så det var ingen fara :) innan jobbet hann jag även shoppa lite, äntligen har jag fått lön. Är helt värdelös, jag gör av med det mesta första veckan och sen har jag inga pengar dom sista två typ. 

I alla fall så köpte jag ett par nya Shepherd uggs, höga svarta, tycker dom är så mysiga och jag har ingen lust att ha högklackat, någonsin!
Sen köpte jag en stickad tröja från Ruth mfl, ett jättefint armband, tunntröjor och MITT FÖRSTA MAMMA-PLAGG; ett par jeans från Top Shop som är helt underbara. Synd att dom inte tar in alla deras maternity clothes från UK utan bara vissa, dom har superfina saker.

Jag och tvillingarna, Julia och Julia har pysslat hela eftermiddagen, vi har gjort t-shirtar till Alexander och Alicia och pärlat pärlplatta. Världens bästa, goaste barn, Alexander har precis lärt sig säga "Kajsa hämtar" när jag ska till dagis och hämta dom.

Imorgon är det nästan helg, underbart skönt! Plus att jag går in i vecka 16 imorgon, spännande, bebisen dubblar sin vikt och storlek varje vecka den närmaste tiden, roligt!
På lördag ska jag och Julia på bio, det är planerna hittills.

Linköping nästa helg?

Kommentarer
Postat av: hanaboi

Linkeboda, JAAAA!! :D

2009-10-22 @ 22:03:40
Postat av: Lotta

JAAAAAA, det tycker jag verkligen!

2009-10-23 @ 11:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback