Nalle och jag

Ja min underbart slitna nalle, han har inget namn utan heter bara Nalle med stort N. Jag fick honom när jag föddes och sen har jag alltid haft honom, han har varit på rymmen ett par månader men för ett par veckor sen så hittade jag honom :) sen dess har han haft en trogen plats under min arm i sängen, töntigt va?
Anto undrade om man verkligen fick ha barn när mamman fortfarande sover med sin nalle ibland, what to say? Självklart! När mini kommer får jag väl sätta Nalle på nån hedersplats i sovrummet!

Han är i alla fall den enda som håller mig sällskap nu, känner mig en aningens ynklig och jag bara längtar tills Anto kommer hem.
Jag har obeskrivligt ont i halsen, sådär att jag drar mig från att svälja något alls, det är värst på kvällar/nätter/mornar, sen har jag haft feber hela dagen idag, huvudvärk, sjukt retlig hosta, snoret rinner och jag mår aningens illa. HERREGUD! Snart dör jag nog eller hur?
Nej då, men det är så tråkigt och jobbigt att vara sjuk, jag vill gå ut men jag orkar inte. Julia följde med mig och handlade förut, det var allt jag orkade, helt slut efter det.

Jag blir fattig av att vara dålig hela tiden! Känns som att dom första 3 månaderna av min graviditet har varit ganska kämpiga, hoppas på bra flyt nu efter att jag har blivit frisk.
Det mest positiva hittills är att jag har växt ut alla mina bh:ar riktigt ordentligt. Nu får det vara färdigväxt på dom! Magen däremot kan gärna börja lite mera, just nu ser jag bara knubbig ut, som vanligt :)

Nej jag hade nog bara klag att komma med idag, ska snart försöka sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback