Nu är det fredagsmys.. nästan!

Jag känner en himla otäck känsla i min hals, det gör ont. Det började igår och smyger sig liksom på.. synd att jag inte har tid att vara sjuk då, tji fick du halsontsjävel!

Just nu är jag hemma hos pappsen med familj, jag slutade hos Vilmas mormor och morfar idag som bor nästan granne med dom så jag gick hit efter jobbet :) har hunnit hämta lite brev, få lite ost och kex, boka dom för nästa jul-som är vårt lilla pyres första, och lite sånt, nu hinner jag även med att blogga!

Snart ska jag åka med till min älskling, jag ska försöka få en tvättid och så ska jag städa lite, vilket fredagsmys va? :) men Lotta kommer imorgon och då vill jag att det ska vara fint hemma :)
Det ska bli sjukt skönt med en tjejhelg, ååh som jag har längtat efter min Lott. Imorgon ska vi först gå lite på stan och äta lunch, hon kommer 11, sen vet jag inte vad vi ska göra, spelar ingen roll faktiskt. Ingen röj-fest bara :) morsan-Kajsa håller hårdare på mysiga ute-middagar eller hemma kvällar, haha!
Jaja, det jag vill säga är att jag är jätteglad för att Lotta kommer imorgon :D och vi, läs jag, har varit så dåliga på att höras senaste veckorna så vi lär har massor att prata om, smarta jag! Nu ska jag nog säga att jag har gjort det med flit ;)

Nej, nu ska jag åka hem!

Just det! Djurgården spöa skiten ur Frölunda i Scandinavium igår, U N D E R B A R T !! Jag och Anto såg matchen hemma, gissa om han blev sur när Honken gjorde första DIF-målet? Och när det tillslut blev 5-1 för att DIF spelade så jävla mycket bättre än Frölunda? Familjefriden var inte på topp må jag säga. Men i den Larssonska familjen firade vi :D

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback