Sick and tired

Status; mjukisar, i sängen, datorn i knät, hells kitchen på tv, Strepsils i högsta hugg, snoret rinner, förbannat ont i halsen och en påsmygande muskelinflammation i nacken/axeln.

Jag brukar inte vara sjuk så ofta, när jag var liten var jag nästan aldrig sjuk. Men den sista tiden tycker jag att jag är sjuk och hemma hela tiden?! Jag blir fattig av det här, ioförsig har ganska mycket varit pga grodan i magen men ändå.
Imorse vaknade jag runt 5, kunde inte somna om eftersom jag hade så grymt ont i halsen och massa tjockt slemm, bläää. Så jag la mig i soffan och tittade på Tv3play på Ensam mamma söker och Hollywoodfruar, ganska roligt :) sen följde jag Lotta till bussen.
Resterande tid idag har jag spenderat här, jag känner mig sjukt ensam och saknar Antoine fruktansvärt mycket, vi har pratat i telefon säkert 5 gånger idag..

Julia är snäll och kommer hit efter jobbet med mat och film! Imorgon jobbar jag 15-19, hoppas att jag mår bättre då, har sett fram emot att baka bullar med barnen och gå på hockey efter jobbet!

Har fått en mindre dille på namn till barnet nu dom sista dagarna, vi vet ju inte vad det blir än, vi kommer absolut att ta reda på det så fort det går! Men jag tycker att Elise, Tuva, Leon eller Noah är fina namn :) Anto håller inte alls med mig, haha det kommer bli heta diskussioner innan vi namnger barnet.
Vad tycker ni, är det fina namn? Ge mig gärna förslag!

Nej nu blev jag så hungrig av Hells kitchen att jag måste äta nåt, helst flytande!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Stackars min lilla kajsa!

Jag tycker dina namnförslag är jätte fina!

Hör av mig om jag kommer på något :)

massa pussar och kramar till dig

2009-10-06 @ 19:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback