Sluuut

Jag är lite som farmor, jag kan inte göra för mycket saker på samma dag, jag blir helt utmattad.
Idag har jag och Julia tagit en långpromenad på Gärdet, bakat lite hemma hos henne och sen varit på hockey :) nu är vi hemma hos mig och ska göra toast med sweet-chili dipp, smarrigt. Känner mig smått illamående tyvärr man jag ska tvinga det att gå över.

Igår så var jag, Julia, pappa och Gun ute och åt och sen var jag och Julia på bio och såg Allt för min syster. Så otroligt bra, jag grät som ett barn, som resten av salongen, tillochmed coola tonårs pojkar framför oss fällde några tårar.

Jag har inte så mycket spännande att delge, jag ska inte jobba nästa vecka heller, känns supertråkigt men samtidigt är det nog klokt innan jag vet vad det är för infektioner jag har. Jag och bebis börjar växa till oss nu, det är roligt eftersom snart halva tiden har gått. Men nu börjar jag äntligen märka att det växer :) v17 idag!

NIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback