Svinet?

Är det så att jag har haft det omtalade SVINET? Huh? Om man läser symtomen så kan man ju verkligen tro det. Eftersom jag är på ladden (som pappa Stickan säger) så har jag större risk att bli dålig, tex få lunginflammation när den 'vanliga' influensan tar slut.
Idag har det varit lite bättre så jag hoppas att det ska börja gå över nu. Men jag tänker ändå vaccinera mig den 15 oktober, 3 veckor innan 'alla andra' får, tycker det är helt rätt att gravida och alla med vissa sjukdomar får det först. Som man har märkt så var det ju inte så många som dog, right?
I alla fall så har jag ingen knorr eller så så jag hoppas på friskhet nu!

Idag har jag nästan läst ut min bok - En förtjusande man av Marian Keyes, älskar hennes böcker :) har sett film, Taken, mycket bra, har ätit knäckemackor och sjukt mycket halstabletter, har sett otaliga Vänner avsnitt och nu ikväll så mötte jag pappa här nere vid Hornstulls strand och åt pizza, jag orkade två bitar och tog med resten hem :)

Vi har snackat mycket lägenhet och Thailandsresor, pappsen vill bjuda på en resa över jul och nyår men jag måste verkligen vara hemma och jobba, tråkigt. Jag har den innestående tills nästa år hoppas jag, då tar vi med liten och firar julen där nere tror jag :)
Längtar så sjukt mycket efter att renoveringen ska börja!

Längtar också efter min älskling som kommer hem på söndag eller måndag, vill ha honom här nununu! Saknar även mitt Hun, det var så länge sen vi sågs nu, 2 månader nästan.. Världens finaste Hanna, men snart tittar hon upp i huvudstan hoppas jag! <3

Nu ska jag se klart Singing Bee Celeb och Julia kommer och ska sova här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback