Te och choklad tack!

Jag har en tendens att inte tycka om mat så mycket längre, jag kan bara äta pyttelite, tex så orkade jag bara 5 bitar sushi häromdagen, högst ovanligt när det gäller mig.
Citrusfrukter däremot, grapefrukt helt men också apelsiner och clementiner äter jag gärna hela dagarna :) så himla gott! På kvällen dricker jag enorma muggar med te och äter choklad, ibland när jag är sugen, barn-chokladen Milky Way är den som duger.

Idag har jag jobbar dubbla pass, åkte hemifrån halv 7 och kom hem 13h senare, gääsp. Så efter att ha lagat mat, ätit lite, utmanat Anto i Harpan och fixat lite här hemma är jag ganska trött. Jag tänkte se Fråga Olle dokumentären och sen sova, imorgon har jag sovmorgon, ska försöka hinna shoppa lite innan jobbet.
På kvällen kanske jag och Julia går på DIF-Södertälje om vi hinner, igår var jag och älskling på Hv71 matchen som vi vann med 3-2, alldeles underbart kändes det! :D

Funderar på om jag ska åka ner till Linkeboda i helgen eller nästa, vet att det kommer resultera i att jag blir fattig som fan i slutet av månaden men det skulle vara roligt.


Kommentarer
Postat av: your own superstar

ÅK NÄSTA HELG SÅ ÅKER VI IHOP!!!!!

2009-10-21 @ 22:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback