Time-out

Idag är ingen kanon dag direkt. Min förkyldning/influensa går aldrig över utan blir bara värre nu, jag börjar bli orolig för mig och min mage, när jag mår såhär så vill jag nästan inte äta alls och jag har varit dålig i flera veckor. På måndag ska jag ringa min barnmorska och höra vad jag ska göra.

Efter jobbet idag mötte jag Anto, tog en handla-allt-jag-är-sugen-på-tur i affären, det blev räkor och aioli, färskt bröd, pringles, den nya marabou chokladen, grapefrukt och vindruvor. Jag har ätit massa räkor och aioli och nu är jag proppmätt så jag får nog spara resten tills imorgon.
Men jag och Anto har ingen kanon-dag heller, eller kanon-period, jag är jätte känslosam och gråter för allt och inget och Anto är lite extra arg/irriterad/retlig istället, ingen bra kombination. Det är jättetråkigt men jag hoppas att det går över snart.

Nu ska jag se en Johan Falk film, utröstningen i Idol och sen sova så det kan bli en ny glad dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback