Well done-dag!

Har precis krupit ner i en renbäddad säng efter att ha tagit en lång dusch :) finns knappt något skönare! Hade såklart hellre velat att Antoine var här också, han kommer hem imorgon kväll, HURRA!!

Idag har jag diskat, städat och tvättat, välbehövligt efter att ha haft sjukstug här i en hel vecka. Har så svårt att sova på nätterna för att jag hostar så mycket så mina dagar blir långa, vaknar 7-8 varje morgon. Hoppas att den går över snart så att jag inte får något annat skit, jag vill icke icke alls äta penicillin!
En sak jag har märkt är 1; att magen börjar växa lite och 2; jag är otroligt känslig mot "äckliga" saker, jag mår inte illa som jag gjorde förut men om jag tex. ser något äckligt så kan jag spy rakt ut, hände mig i fredags, USCH! Jobbigt eftersom jag aldrig har varit känslig mot äckliga saker.

I alla fall så åkte jag hem till pappas house senare, fick jättegod lasange och sen gjorde jag våfflor :) fick även med mig massa lasange hem så vi slipper laga mat imorgon och kan bara mysa massor, vardagslyx!

Imorgon ska jag upp tidigt och åka till skolan med Vilma, har nytt schema från och med den här veckan så nu är det snart sovdags. Ser på Ett päron till farsa i Europa, :D mamma älskade dom filmerna så har sett den x-antal gånger!


Hana boiii kommer om några veckor, äntligen! Det är fruktansvärt jobbigt ibland att inte kunna ses och ta en promenad eller bara ses när man vill, breaks my heart a little. Men är samtidigt glad att det bara är 20 mil mellan oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback