30 september

God morgon!
Jag blir så sjukt lat dom här dagarna när jag börjar vid 3, när jag vaknade så åt jag frukost och såg en film :) ska försöka rycka upp Anto och gå ut och gå en promenad innan jobbet.
Det är läskigt kallt ute nu, känns som att jag gjorde fel när jag prioriterade bort Ugg's och ny jacka den här månaden!

Igår var Julia med mig hos tvillingarna, och när jag kom hem så läste jag lite i min bok och sen sov.
SHIT, det låter som att jag har världens tråkigaste liv?!! Herregud..

Kan ju tillägga att jag nu är i vecka 13+4, vill att tiden ska gå lite fortare! Samtidigt så är det bara ett drygt halvår tills vi måste bli baota vuxna och skärpa oss lite, kanske sluta med att ha nallen i sängen och kanske ha lite mindre kittel-krig med varandra?
Istället börja storhandla på Willys och titta på Nyhetsmorgon! (no way)
Nej men vi längtar båda sjukt mycket efter bebisen och efter att få flytta :) på tal om lägenheten så fick jag mail från vår totalt IQ-befriade mäklare som sa att vi inte får flytta in 15nde dec utan 31, idioooot! Så förhoppningsvis flyttar vi in innan januari är slut, det får inte ta längre med renoveringen har jag bestämt!

Jaa, imorgon och på fredag är det långa dagar med Vilma och på lördag förmiddag kommer Lotta :) wiho! Jag måste snygga till den här skokartongen innan dess.

Psst, ikväll ska jag och min man ut och äta, på Raw, mm smarrimums!

DET ÄR JU FARAO GREYS ANATOMY IKVÄLL, DON'T MISS IT! (kanske måste avboka middag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback