BABYBOOM!

Jag tycker det känns så konstigt att inte vara ärlig mot min blogg och nu har jag hållt det här 'hemligt' i en månad.

Jag och Anto ska få en liten bebis, i april :) vi är jätteglada!
Idag var inskrivningen på MVC, det kanske är lite otur att berätta det innan vecka 13? Peppar peppar, men det går som det går, alldeles underbart bra förhoppningsvis!
Det är bebisens fel att jag har mått så fruktansvärt dåligt som senaste veckorna, men det hör väl till, när jag mår dåligt mår bebisen bra :)

Jaa, vad ska jag säga, jag är så himla glad :)


Jag är med min kära syster, vi ser fotbollen som är helt värdelös, väntar på Idol, som jag älskar att det har börjat igen :D

Take care!

Kommentarer
Postat av: lollo (:

åh :D:D:D:D:D:D grattis !!!

2009-09-09 @ 23:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback