Bebis sak nr 1

Igår fick vi vår första bebis sak, eller vår mini-liten fick sin första sak. Av pappa och Gun, en jättefin skallra :)
Jag vill inte köpa saker än, peppar peppar, jag vill vänta tills vi har varit på ultraljudet och sett så att allt är bra! Så himla tråkigt att vi inte får göra det förän i vecka 20, då har ju halva tiden redan gått, men i storstan är det många som vill och då får man inte göra tidigare.

Igår var jag med Martin, vi käkade lunch och tog en promenad till Gamla Stan, precis vad jag behövde, komma ut, även om jag var helt slut när vi väl var framme.
På kvällen var jag hemma hos pappa och Gun och lagade mat med Julia, vi pratade lite om nya lägenheten och kom fram till att vi ska ta lite mera i lån än vad lägenheten kostar. Och så ska vi göra helt nytt kök, nya golv osv, det kommer bli grymt fint! :D känns hur bra som helst.
Vi kommer nog flytta in någon gång i januari, det är helt okej eftersom mini-liten inte ska titta ut förän i april :)

Idag ska jag till Vilma och jobba, skönt! Jag har inte jobbat sen i onsdags, nu vill jag må bra resten av tiden. Men jag måste erkänna att det är ganska skönt att jag jobbar halvdagar mån-ons, då orkar jag bättre :)

Nej nu ska jag väcka min sjusovare till sambo och ta med honom ut på en promenad bort till Eriksdalsbadet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni kan ju göra privat ultraljud, kostar runt femhundringen. Vet inte exakt vart i Sthlm, googla. Annars finns det Storken i Lkpg dit man kan beställa tid

2009-09-21 @ 19:18:38
Postat av: Fiii

Man får gratulera så mycket! =)

Hur långt har du gått nu?

Vad tråkigt att ni inte får ett ultraljud förns i v 20. Men tiden kommer gå sjukt for.

Hoppas allt går bra för er. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback