Departured

Nu har jag precis beställt en taxi till Bromma flygplats, Julia kommer om nån minut så att jag kan packa ner mina saker i hennes väska och sen drar vi :) det ska bli underbart skönt att komma bort från Stockholm i ett par dagar och bara ha det bra hos mormor och morfar i Kalmar.
Med havet som granne, mycket slapp, promenader, kanske lite shopping imorgon (av nån anledning älskar jag att shoppa i "små" städer, typ kalmar och lkpg, fast jag bor i stockholm), MASSOR med god mat kan jag garantera och imorgon ska vi träffa kusinerna och så :) det kommer bli en jättebra helg!

Igår var jag och Julia hos farmor direkt efter jobbet, hon är störtskön! Vi åt krabba och god ost, sen såg vi på Idol och åt godis.

Nej nu kom Julia så nu ska vi dra!

Trevlig helg :)

Kommentarer
Postat av: Potta

Detsamma hjärtat!

2009-09-26 @ 16:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback