Det är dags för fredagsmyyyys!

Hmm, idag har jag mått sådär, det går upp och ner hela tiden.
Det är underbart att det är helg nu! Ligger lite i sängen och försöker komma i balans, ska möta Julia och Anna om ett tag och inhandla det vi kan tänkas behöva till vårat fredagsmys :) passar mig perfekt idag!
Anto ska ut och göra stan med sina kompisar.

Och imorgon har jag sovmorgon :D så himla värt!

Kan säga att igår var min värsta eftermiddag/kväll på flera veckor, dra åt helvete vad dåligt jag mådde, till slut lyckades jag somna, tuur det. Det var helt hemskt, hjärta till Antoine som går ut och köper Piggelin till mig då!

Nej jag har nog inte så mycket mera att säga :) önskar mig själv en bra välmående helg!

Psst, Hanna tatuerade sig idag, såå snyggt! Världens finaste hon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback