Fint ska de va!

Mmm, jag börjar äntligen känna att jag inte vill spy 25 timmar om dygnet, sköönt. Det är fortfarande lite i bakgrunden men både igår och idag har jag ätit middag :) idag var jag värd lyx tyckte jag och köpte oxfile för massa massa pengar, jag vaknade inatt och var jättesugen på det och det släppte inte förän jag fick äta, mmm. Det var riktigt gott, och om man tänker på alla middagar jag inte har ätit på 2 veckor så var det väl ganska billigt?

När jag kom hem från jobbet idag hade Antoine städat, inte "städat" som han gör för det mesta, (damsuger och diskar och INGET mera) men idag var det verkligen jättefint, dammtorkat och iordning plockat. Det är lycka när man kommer hem!
Mina tvillingar har varit massvis med söta idag, dom blir lite trötta av att gå på dagis nu i början så det har blivit mycket mys i soffan och sen tar det lååång tid att äta middag nu när dom ska vara stora och äta själva, läs: två barn och 1 kök begravt i fisk och potatis!

Imorgon och på fredag har jag Vilmis, roligt! Jobbigt att gå upp 6 bara, det är på morgnarna som illamåendet är som värst!
Sen är det snart helg igen, sköönt med en normal helg när jag förhoppningsvis mår bra. Undra vad vi ska hitta på, jag vill göra något mys med min älskling, den senaste tiden har jag bara mått dåligt och han har spelat jättemycket och servat mig.. (som de ska vaa)

Nej nu ska jag gosagosagosa och sen ta en dusch innan läggdags :)

Jag måste säga att jag känner mig väldigt glad nu för tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback