Happy me!

Idag har jag shoppat :) äntligen! Jag har väntat såå länge på den här lönen, jag får både 21 och 25 det är jättebra.
Så imorse kom Julia hit så åkte vi till stan, jag är i stort behov av nya kläder då jag bara kan ha leggings numera, jag vill inte köpa mamma jeans!
Men jag hittade ett par nya stövlar, tunikor, stickade tröjor, tjocka strumpbyxor, ett nytt armband och sen fyllde jag på min sminkväska och badrumsskåp med viktiga saker :) happy happy me!

Ska snart åka och hämta tvillingarna på dagis och ikväll ska vi åka hem till pappa och kolla på Idol.
Nejmen det var nog allt jag hade att dela med mig av idag, tralala :)

Och tack Sofie :) jag är i vecka 11-12 nånstans, får se lite närmare på ultraljudet!

Kommentarer
Postat av: Fiii

okej =)

men va lustigt att dom väntar så länge med ultraljud uppe i sthlm. Här nere gör dom i 17-18 och ibland ett i v 12.

En riktigt häftig upplevelse kan jag lova att det är att få se sin lille krabat. =)

önskar er massa lycka till iaf =) och att du slipper ditt illamående snart.. de kan verkligen inte va kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback