Helg, helg, hemskt mycket helg!

Äntligen helg! Jag jobbar ioförsig imorgon kväll hos tvillingarna men det blir säkert bara trevligt, vi ska ha överrasknings 60-års fest för deras mormor :)

Det har varit en seg dag på jobbet idag, underbart skönt att komma hem. Nu ska jag bara byta kläder och snygga till mig lite och sen gasa mot Gamla Stan och äta middag med Julia, pappsen, och lite annat trevligt random folk. Sen ska jag nog hem, förhoppningsvis asmätt. Min älskling är ute och roar sig så det blir en ensam kväll, men det är ganska skönt :)
Det sämsta är att jag missar Idol ikväll, me like Idol! :D

Måste säga att jag tyckte det var lite dålig respons på förra inlägget? Kanske inte, tack Lollo i alla fall!

Nej nu blir det klädbyte, extremt svårt nu för tiden för alla mina byxor är 'för små' för min svullna bebis-men-ser-tjock-ut-mage. Det är leggings som gäller :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den uteblivna responsen beror sannolikt på att alla redan fattat;)

Leggings is the shit!

2009-09-11 @ 19:50:37
Postat av: Kajsa

hahaha, ja men ändå :) leggings är verkligen the shit, me like.

2009-09-11 @ 21:22:49
Postat av: hanaboi

jag visste innan!!!! :D mohahaha

2009-09-12 @ 13:19:30
Postat av: lottapotta

mee toooo ! :D älskar dig Min Kajsa!

2009-09-12 @ 20:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback