Hey now, hey now

Mmm, jag är glad, för ikväll fick jag äta middag. Jag jobbade och Loppan gjorde köttbullar med potatis, sås och lingon, hur gott är inte de? Jag åt mycket med mina mått mätta :) så skönt!

Nu har jag precis kommit hem, ska se Roast på Berns och såå tänkte jag.
Imorgon har jag mina tvillingar, jag och lill-Julia ska göra pannkaksmiddag till familjen, det är alltid lika roligt att försöka vända pankisar i luften eller hur?

Har inte så mycket att säga.. hmm.. jag såg en mus idag, VÄRSTA JAG VET! Iscccchh blää, det bara kryper i mig när jag tänker på det.

Psst, jag saknar mina damer, komsi komsi..

Kommentarer
Postat av: Lottis

bara 3 veckor och 3 dagar kvar, sen är jag hos dig min sköna :D saknar dig!

2009-09-07 @ 23:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback