Huvudet under armen!

Känns det lite som att jag har, jag glömmer saker hela tiden, virrar bort grejer osv. Jätteirriterande, men jag skyller det på mini :) smidigt!
Jag beskyller även mini för att jag vaknade mitt i natten och var tvungen att spy, jättekonstigt för det har aldrig hänt förut. Men idag mår jag bra!

Igår hade jag och älskling en sjukt skön morgon, sov läänge, åt en smarrig frukost och sen somnade vi om i nästan en timme, me like! Efter jobbet så åkte jag och Julia hem hit och såg på Idol och åt grillad kyckling, och mackor a la mamma med skagenröra och lax :) kanske var det som min lilla inte tyckte om!

Idag har jag haft min sista sovmorgon den här veckan, börjar tidigt alla dagar, jobbar helg. Inte så roligt men jag kan verkligen behöva pengarna, jag vill göra av med allt på nya kläder som jag får plats i (!!) och sen har jag mentalt möblerat den nya lägenheten och det var inte heller gratis.
Som det ser ut nu så får vi flytta in den 15 dec, inget drömdatum direkt, dagen efter min födelsedag och 9 dagar innan julafton. Men men, har vi tur så hinner vi fixa det som ska fixas innan jul, dvs alla väggar ska målas om, köket ska fixas lite och så.

Tralala, idag ska jag ha mina tvillingar, håller även på att tvätta för fullt och känner mig allmänt duktig. Jag ska också slå mina kära damer en signal innan jag börjar jobba, något som jag är dåålig på, men om typan 2 veckor så kommer dom hit! :D åh det kommer bli alldeles bäst.

Psst, nästa helg flyger jag och Julia till mormor och morfar över helgen nere i Kalmar, det ska bli himla roligt, vi träffas så sällan och jag ser verkligen fram emot att berätta att dom ska bli gammelmormor och morfar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback