Migrän?

Hur känns migrän? Jag blir inte klok på mitt huvud, jag får ofta ont i huvudet och illamående som sen inte går över förän dagen efter. Det här hade jag innan jag blev gravid också så det är nog inte mini-litens fel.
Det hjälper inte med vanliga huvudvärkstabletter, dricka mycket vatten hela dagen, äta regelbundet, sova mycket, what to do? Kan det vara en lätt släng av migrän? Vad tror du Hanna? :)
Jag köpte i alla fall migrän medicin påväg hem från jobbet, upptäckte dock när jag kom hem att 'Är du gravid ska Eeze endast intas på läkares rekomendation', skit.

Är helt slut idag pga den här idiotiska huvudvärken. Måste ta mig samman och diska, sucksucksucksuck, innan Anto kommer hem för då ska vi laga mat. Sen ska jag se Idol och en film sen är det soova på mitt schema.
Imorgon har jag en till hel-dag och på kvällen ska jag och Julia till farmor, på lördag morgon åker vi till Kalmar, längtar sjukt mycket bort från storstan några dagar och bara ha det skönt hos mormor och morfar :) lovely!

Det är verkligen tur att jag inte jobbar hel-tid just nu, jobbar typ 90% men ändå, jag skulle inte palla det just nu, mitt  illamående slår till när som helst och jag är sjukt trött, det går tydligen över om ett par veckor, längtar!
Anto är gullig, skickar sms på dagarna där det står: 'Hur mår ni?' (jag och mini-liten alltså :) bästa han!


I påskas i Lysekil :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback