Söndag

Jag har fått en hemsk blek nyans på mitt ansikte efter dom här dagarna i sängen. Jag behöver komma ut, få ordentlig mat, se lite solljus osv. Det ska jag försöka mig på idag!
Jag ska åka hem till pappa och co sen och så ska vi äta middag, min pokerhaj till sambo ska vara hemma och spela. Det är väl konstigt att man kan bo tillsammans på 27kvm och ändå sakna varandra? Haha, eftersom jag ligger i sängen (jag får icke störa under spelet) och han i soffan så somnar jag själv dom flesta nätterna.

Igår var en jättedålig dag, jag var inte ens utanför lägenheten, börjar få lätt klaustrofobi. Jag läste lite i min bok, såg otaliga Vänner och Greys avsnitt, åt fil och mackor och te.
Vid 5 imorse väckte Antoine mig när han la sig och insisterade på att vi skulle äta mackor och titta på TV, morgon fika liksom :)
Känns skitdåligt att ha varit borta från jobbet i 4 dagar.. pengarna bara försvinner, sämst.

Men eftersom att jag fortfarande mår så dåligt så måste mini-liten ha det huur bra som helst inne i magen, det är ju bra det :) att någon av oss trivs!

Jag ser fram emot min söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback