Sweet home, sweet love

Nu är jag hemma igen, det känns knappt att jag har varit borta för det har gått så himla fort!
I lördags när vi landade så hängde vi hemma hos mormor och morfar, gick en sväng på stan. Efter middagen däckade både jag och Julia, av all havsluft? Ingen aning men Kalmar har den effekten på oss.
På söndagen åt vi lunch med moster och Leffe och på kvällen kom alla våra kusiner och morbror och hälsade på :) det var trevligt! Sen hann vi inte med så mycket mera, vi kom till Arlanda vid halv 11 idag så innan jobbet hann jag hem och mysa lite med min älskling.
Snart ska han åka till Lysekil i en vecka eller två, jag kommer ju sakna ihjäl mig efter karln! Jag kan lätt bli ynklig, läs barnsligt hjälplös, när jag mår illa och mini-liten jävlas med mig.

Men i helgen kommer Lotta, åh det ska bli alldeles underbart :) en tjejhelg kan jag verkligen behöva! Wihoo <3

Nej nu ska jag mysa med min man, sen ska jag se Roast på Berns som jag tycker är galet roligt, speciellt Petra Mede.

Psst, jag har det oförskämt bra!

Kommentarer
Postat av: linnea

bara ett låttips, laleh - snö

mycket vacköört

2009-09-29 @ 13:22:41
Postat av: Lotta

bara 3 dagar kvar älskling ! weeeiiiii

2009-09-30 @ 10:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback