Systra mi

Jag och Julia har efter-maten läge i soffan, vi har ätit kina take away och glor på 2 and a half men :) I like! Jag har ätit massa mat och det känns sååå bra, även om det säkert resulterar i magkramp snart.
Har haft mina tvillingar i eftermiddag, hämtat på dagis oså, mysisar! Dom är så roliga när dom börjar prata och förstå så mycket, all kärlek till dom.

Anto är och spelar ikväll så jag ska bara hänga med Julia, lycko mig! :)


Psst.. Fy fan va Coldplay var braaaa!! Linnea la upp sköna klipp på sin blogg idag och det var verkligen såå grymt. Kolla in
Linneas blogg!

Kommentarer
Postat av: linnea

Kaajsa...jag har lite frågor till dig som är erfaren :D ska till thailand i november o funderar lite på vart man ska.. vi landar i bangkok, har du varit på koh chang eller koh samet? och måste man boka hotell här hemma innan eller går de göra på plats? åh det är så svååårt! /linnzzzz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback