When the world comes in

Martin har gett mig en ny favorit låt idag :) all musik från Smallville är bravo men den här är så skön att lyssna på.
Don't dream it's over - Sixpence none the richer

Jag har precis kommit hem från Martin, han har gjort en underbart god middag och efterrätt, han är såå bra! Tyvärr kunde inte jag äta nästan någon mat alls, trodde att jag hade en helt okej bra dag idag, men tydligen inte.
Igår var en mardröm, jag sov så mycket jag kunde, fullt påklädd, idiotiskt illamående med blodsmak efter alla spruckna blodkärl i halsen och allt blod jag spydde upp. VIDRIGT!
Helt orkeslös är jag, det var i alla fall skönt att komma ut och hänga hos Martin idag, Julia och Anna kom också och åt med oss. Nu är jag helt utslagen och illamående och ska väl försöka sova så att jag inte början kräkas igen.

Imorgon kväll ska jag jobba, fingers crossed! Ge mig lite ork och en bra dag bara så fixar jag det.
Nu är det sleeptime.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback