Break

Om någon trodde att jag hade fött i förtid och därmed slutat att blogga så kan jag stilla eran nyfikenhet och oro, jag har bara inte haft tid för jag har varit med Lotta!

I söndags kom Lotta :) då åkte vi hem och tog det luugnt, sen hade myskväll som back in the days med pizza, godis, chips, dipp och hemgjord cola!
Igår hade vi en hel-dag, vi gick på stan flera timmar, shoppade min första amnings bh, så himla oporrigt :D men ändå skönt! Vi åt lunch med Anto, sen åkte vi hem till pappa senare på kvällen och såg hockeyn och åt fajitas innan vi åkte och såg på bio, Snabba Cash, jag tyckte den var himla bra faktiskt, trodde att den skulle vara sämre.

Vi somnade så himla sent igår så jag vaknade 12 idag, blev smått chockad, jag har nog inte sovit så länge på flera månader.
Nu har vi precis ätit frukost och sen ska vi åka och hämta twinsen på dagis. Jag får lätt abstinens när jag inte har träffat dom på några dagar och Lotta har inte träffat dom på över ett år!

Nej nu ska jag duscha, himla osammanhängande inlägg, det är något som förekommer ganska ofta nu förtiden, det är för att jag har gröt i huvudet!

Kommentarer
Postat av: Fiii - Vincents mamma

haha gröt i huvet.. de kommer du få leva med ett tag :P

Postat av: Honey Jones

frågestund i bloggen :)

http://honeyjones.blogg.se

2010-02-10 @ 12:01:10
URL: http://honeyjones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback