Check!

Jag har precis kommit hem, helt förstörd i kroppen, går som en anka/tant, Anto får ge mig stöd.
Men idag kan det vara värt lite sveda och värk för vi har gjort roliga saker :) vi har varit och shoppat bebiskläder! Nät-shopping i all ära, I love it, men just kläder och saker till bebisen tycker jag är mycket roligare att handla "på riktigt", så ni som sitter hemma och handlar bebiskläder, shame on you! Det är ju bara roligt, inte lite heller :)

Nu tror jag att vi har kläder så det räcker i stl 50-56, sen har vi rätt mycket i storlekarna över också, men det är svårt. Hur mycket behöver man av allt i början?
Sofie vill du hjälpa mig?

På söndag kommer en elektriker och fixar all el som behövs, på måndag eller tisdag kommer bänkskivan och nästa helg ska Anto och Henke kakla i köket och lägga klinkers i hallen, sen är det KLART!! :D hurra!
Jag längtar ihjäl mig tills alla jäkla verktyg och IKEA kartonger är borta, DÅ kan vi packa upp allt, börja sätta upp tavlor och gardiner, fixa allt småplock och sen när det äntligen är klart. DÅ ska jag börja med lilla damens sovrum, jag vill att allt annat ska vara färdigt innan dess så att jag kan pyssla med det i lugn och ro.

Nu ska vi ha lite fredagsmys, vi har precis fått in alla tv-kanaler och jag har köpt mini marsmallows :)

Imorgon ska jag hänga med Julia, sen ska jag träffa Christina också, såå roligt :) hon ringde förut och sa att hon var i stan och var tvungen att kramas lite, hon är som en extra mamma, underbara hon!

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Fiii - Vincents mamma

Hehe va söt du är! Ja visst är det roligt att handla till de små liven!! Mycket i 62 och 68 är smart att köpa på sig. Dom är där innan man vet ordet av!

Man tycker de ser jätte stort ut men de går fort dit.

Dregel lappar är nog nått du kommer ha nytta av senare sen :P hehe



Kommer det lite bilder på nya placet snart eller? jag e dönyfiken juh! ;P

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback