Depp

Idag har jag varit jätteseg och lite smygdeppig/hysterisk över all röra här, det finns inte mycket jag kan göra åt den. Amanda var på stan ett par timmar förut och det passade perfekt för ungefär när hon åkte så började hela min bröstkorg att göra fruktansvärt ont, det höll i sig i ca 3h, det är riktigt hemskt. Det är ju liksom benen som tänjs ut, smärta! Alvedon, värmekudde och gråta en skvätt hjälpte lite men ändå inte.

Känner mig lite uppgiven nu, jag vill somna och vakna upp till ett färdigt, städat och fint hem. Men imorgon bitti ska jag till min barnmorska (om SL-gudarna vill) hoppas på schyssta järn-värden, även om jag snarare tror att dom har sjunkit så trött som jag är. Så då blir det sprutor nästa, aawooo..

Nej fy, nu checkar jag ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback