En kärleksförklaring

Jag tycker att det är svårt att hitta på något att köpa till alla hjärtans dag, det ska ju vara något kärleksfullt eller hur? Upplevelser är alltid lätt att hitta på men jag gav Anto en SPA-dag med middag i julklapp som vi inte har varit på än så det verkade sjukt fantasilöst.
MEN, jag hittade en jättefin bok på Stockhome, "
En kärleksförklaring", en fyll-i-bok, Anto blev jätteglad och för en gångs skull kände jag mig nöjd med min alla hjärtans dag present :) dom har massa andra fina böcker också, för tex. graviditet, tror att jag ska köpa en sån också och fylla i och sätta in foton i, det är roligt att ha sen!

Vi har haft elektriker här ett par timmar nu som har fixat all el som var kvar, så NU fungerar våran spis och ugn :D hurra! Min älskling ska laga premiär-middag på spisen ikväll, passande på alla hjärtans dag och allt!
Jag och magen har haft en luugn start på dagen, jag har legat i sängen (jag ÄLSKAR den) och börjat på en ny bok, lillan har börjat piggna till den senaste veckan och lever om som bara den allt oftare. Förut sov hon nästan hela tiden, sådan far sådan dotter kanske? Men nu börjar det bli andra bullar..

Idag är det 59 dagar kvar till BF och jag börjar bli smått medveten om att det faktiskt kommer att flytta in en till här snart, vi kommer inte kunna ha sådana här lugna och sköna dagar på länge, sovmornar och vilodagar är det snart slut med och vi ska faktiskt bli föräldrar (!).
Jag längtar ihjäl mig och Antoine tjatar på magen varje dag att hon får snabba sig ut, jag tror att jag kommer att föda för tidigt, kanske inte mycket men nån vecka eller två, bara för att jag har den känslan går jag säkert över tiden och blir igångsatt tillslut, men den känslan gör att jag känner mig lite extra stressad att få allt iordning, jag vill bara förberedd när det händer.
Idag började jag sakta men säkert och tog ut min piercing, för gott, den kommer hinna läka igen och jag har inga planer på att göra den! Men den har suttit där i några år nu och det känns jättetomt, men eftersom den satt på ett ställe som är ganska centralt i förlossningen så vill jag ha den ur vägen!

Jaja, usch vad tjatar jag om egentligen? Antingen finns det inget sammanhang i mina inlägg eller så skriver jag baotalångt om ointressanta saker.
Tack Sofie i alla fall för tipset om kläderna :) bilder på lägenheten kommer så fort den är klar, jag vill att det ska vara fint när alla får se :)

Och jag önskar alla mina nära och kära en riktigt mysig alla hjärtans dag, massor med kärlek och tankar till er!

Kommentarer
Postat av: Fiii - Vincents mamma

De var så lite! Bara att du hojtar till om du undrar över något:)

hehe okii, jag väntar med spänning ;)

Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback