Fiiin

Imorse var jag uppe tidigt och åkte till Julias skola och fick håret fixat, så skönt :) nyfärgat och nyklippt, önskar att det kunde vara lika fint varje morgon när jag vaknade.
Jag har inte kunnat sova speciellt bra inatt, min sambo har varit smått nervös för att försova sig så han har vaknat minst en gång i timmen hela natten och tittat på klockan, och jag är galet lättväckt så jag har vaknat varenda gång.. suck. Tur att jag inte behöver gå till jobbet i alla fall!
Jag handlade lite när jag var klar hos Julia och nu har jag diskat lite och städat undan här hemma.. Ska lägga mig och vila lite så slipper jag somna typ 7 ikväll.

När jag trodde att jag hade fått alla besvärliga saker en graviditet kan medföra så upptäckte jag en sak till, en riktigt jobbig sak. Min bröstkorg töjer ut sig, fråga mig inte varför! Den gör tydligen det på 'små' människor, jag har inte många centimeter att skryta med direkt och är ganska liten, en decimeter töjer den sig ungefär, och ja, ni kan väl tänka er själva hur ont det gör?
Samtidigt har jag konstant tryck i hela bröstkorgen av livmodern, så jag kan inte böja mig ner och knyta skorna utan att tappa andan. Idiotiskt jobbigt, fruktansvärt ont!
MEN, jag har läst att magen 'sjunker ner' om några veckor och att det brukar släppa på trycket då, hoppas.

Imorgon ska jag och pappsen åka och köpa kakel och klinkers hit, och ny tvättmaskin och tumlare :) och ikväll ska jag göra tom kha gai tills Anto kommer hem från första jobb dagen, me like!


Dom här blommorna och väggorden jag la upp igår har jag beställt till prinsessans rum :) tycker dom är jättefina!

Kommentarer
Postat av: my

bestämmt namn på lilla prinsessan ?

2010-02-16 @ 21:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback