Första bråket - check!

Jag och min dotter har blivit lite osams för första gången i våra liv, ungen har spräckt ett revben på mig! Det är klart man blir tjurig eller hur?
Hon låg och boxade, sparkade och stångade in sitt lilla huvud i samma revben i ungefär ett dygn, även fast jag försökte lite bestämt putta bort henne gång på gång så skulle hon vara där och jävlas. Så min barnmorska trodde att det var ett spräckt revben, jag har haft brutna och spräckta revben innan och känslan är alldeles för bekant! Inte så roligt, men jag älskar henne ändå :)

Idag har jag varit och hämtat ut massa paket, rooligt :) en ny tröja till mig, ett babygym, en skötväska och lite nya saker till vagnen!
Sen åkte jag och Julia hem hit och gjorde stuvade makaroner, mums! Får passa på när Anto är iväg för han tycker inte om det.
Imorse var vi uppe och såg hockeyn, skitmatch, och efter det somnade jag om till halv 1, mjauuuuu :)

Igår kom Micke hit, en av Antoines kompisar som har flyttat till Australien, trevligt var det :) jag fick ett paket daim-glass i present och pizza till middag, han vet verkligen hur man ska charma en gravid dam!

Nu ska jag städa iordning lite här, imorgon kommer grabbligan från Lysekil och slår läger i vår lägenhet. Nästa vecka har jag gjort stora planer för mig och Julia när hon har lov, vi ska måla om en byrå, gå och mysa på Centralbadet och mecka med vagnen!

Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback