Gääääsp!

Morgonstund har guld i mun, eller? Anto praktiskt taget bar ut mig till soffan vid 6 imorse så att jag skulle få se hockeyn, såå trött. Men det var härligt med vinst, även om sista perioden var skapligt tråkig att titta på.

Igårkväll var jag, Amanda, Julia och Anto här och åt pizza, sen spelade vi Alias som jag och Amanda vann överlägset :) när vi kom hem igår hade också Henke hunnit göra riktigt fint i köket! Kaklet vart hur bra som helst och klinkersen vart minst lika bra, han kommer ikväll också och fogar lite åt oss :) sen att resten av köket/vardagsrummet ser ut som hej kom och hjälp mig får vara skitsamma tills det är klart. Även om jag är påväg att få en nervsammanbrott över det titt som tätt.

Amanda ska nog till Julia på salongen och fixa håret om en stund och jag kanske ska äta lunch med Monique, om hennes tåg kommer fram. Verkar som att varken SJ eller SL är medvetna om att det kan snöa på vintern och att trafiken måste fungera i alla fall. Alla t-banor ovanför marken är inställda idag, dvs min station, morrr..

Imorgon kommer mina twins hit och hälsar på :) kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback