Ge mig ork!

Oj vad jag är trött, helt slutkörd.
När jag hade lämnat Lotta vid bussen idag så åkte jag direkt hem och sov en stund, men jag är fortfarande lika trött.

Jag var hos min barnmorska imorse, Lotta fick också följa med och lyssna på lilltösens hjärta oså! Mitt järn är fortfarande lika lågt så jag ska få en tid hos doktorn och göra lite mer prover för att se om det kan vara något annat också.
Men magen växer sakta men säkert som den ska i underdelen av kurvan och hjärtat slog bra också :)
Jag köpte med mig en liten färskpressad (svindyr) juice hem, jättegod med apelsin, ananas och mango, tänkte att vi kanske skulle piggna till av det!

Det har varit himla roligt att ha Lotta här :) lite synd att hon åkte hem! Men jag ska försöka att åka ner en gång innan BF, i början av mars. Kanske slutar med att jag föder i Linköping!

Ikväll ska jag försöka samla ork och åka till Julia, Anto ska dit och se på fotboll och då tänkte jag mysa med Julia och Emma, kanske tvinga Emma att göra om min bloggdesign.

Imorgon ska jag bara vila och ta det lugnt, vara hemma och fixa lite småsaker. Imorgon går jag även in i vecka 32, hinner knappt med i tiden! Idag är det precis 9 veckor tills det är tänkt att vi ska åka till BB, lite nervöst kanske.

Hittade den här på Åhléns, så himla söt :)

Kommentarer
Postat av: Lottis

Om jag ska vara ärlig så ångrar jag lite att jag åkte hem idag, hade så trevligt med dig och saknar dig redan hjärtat!

2010-02-10 @ 15:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback