Jag går i ide

Jag är lite som en björn, jag känner att det är dags att gå i ide nu.
Jag är konstant trött, inte sovtrött men lite mystrött sådär så jag gärna lägger mig och vilar lite. Och jag intalar mig själv hela tiden att det bara är bra om jag vilar så mycket jag bara orkar nu innan det är dags. Idag låg jag kvar i sängen till halv 12, mjaaaaau :) Antoine gjorde frukost till mig och sen satt jag i sängen och drack te, åt resterna av gårdagens bio-godis och kollade på Vänner. Det kan inte sägas nog många gånger hur underbart skön våran nya säng är!

Nu är grabbarna i full gång och ska sätta fast bänkskivan i köket, wiii, jag är åskådare från soffan. Sen ska Henke kakla och klinka lite idag.
Jag ska träffa Julia snart och gå en sväng på stan innan det är dags att möta Amanda, min tredje lillasyster :) det ska bli jätteroligt att träffa henne, och sen ska vi ju förhoppningsvis åka med henne ner till Småland på fredag. Och då kommer Sebbe hem från Gotland och hälsar på också, wiiiii :D världens bästa, vi har inte setts sen i somras, saknar honom alltid massor.

Igår var vi och såg Farsan, sjukt bra film, jag skrattade så mycket så jag trodde att jag skulle få upp maten på ett ställe. Jag rekomenderar den till ALLA!

Och imorgon ska jag träffa Monique och äta lunch, det var flera år sen vi sågs sist, så himla roligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback