Kick-boxare

Jag tror att min dotter övar sina färdigheter i kick-boxning i min mage! Hon ligger helt stilla, och samlar kraft (?) och sen kommer det en serie rätt hårda sparkar/slag på en gång. Sen börjar hon om med att ligga helt stilla osv.
Ganska roligt att titta på :)

Jag har precis kommit hem, ätit en jättegod skaldjurspasta och nu ser jag på Vänner, som omväxling. Jag tyckte det var galet tråkigt att vara hemma och ta det lugnt så jag följde med Julia till tvillingarna. Jag saknar dom så mycket så fort, Alexander vart superglad när jag kom till dagis och satt på mig som en apa :)

Antoine och Henke har satt upp lite av köket idag :) vi har numera 5 köksskåp och en fläkt på plats, känns kanon! Dumma IKEA bara som skickade med fel ben till nereskåpen, suck suck.

Nähä, tror inte att jag har så mycket mer roligt att säga, imorgon ska jag försöka ta det lugnt istället, jag sov 12h inatt, tog det lugnt hela förmiddagen, var hos tvillingarna ett par timmar och nu vid halv 10 kan jag knappt hålla ögonen öppna, vilken power-girl!

4 järntabletter, sängen och Anto väntar :)


Kommentarer
Postat av: Fiii - Vincents mamma

vila och sov medans du kan :)

antar att du hört det tusentals gånger men det är verkligen så värt de! Se till å skämma bort dig själv ordentligt nu innan bebis kommer. Det är du verkligen värd! :)

kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback